Ja ostatnio Miałem to samo ! no i powod tego [syczenia] byl blachy ! niedomknieta Tylnia szyba od strony kierowcy ! i gdy wlaczylem nawiew na 2 lub 3, 4 to bylo slychac syczenie az mnie to zirytowalo lecz kiedy domknolem tylnia szybe to syczenie ustalo ! Chcialbym zaznaczyc ze to bylo na parkingu nie w Czasie Jazdy , zeby ktos czasem sobie niepomyslal ze to przez podmuchy powietrza ;d
[O1] Wspomaganie kierownicy - początek problemu?
Zwiń
X
-
[O1] Wspomaganie kierownicy - początek problemu?
Witam kolegów
Przedmiotem mojego pytania jest O1 1,9 TDI ALH z 2003r. przebieg ok. 60 kkm
Zauważyłem niedawno taki obiaw. Na postoju (np po powrocie z trasy) w różnych ustawieniach kierownicy słychać jakiś odgłos, takie w miarę ciche buczenie/świszczenie. Odgłos ten potrafi zaniknąć lub nasilić się po zmianie ustawienia kąta kierownicy. Nie chodzi mi o odgłos w czasie kręcenia kierownicą.
Co to może być? Czy występują jakieś TTM związane ze wspomaganiem?Jarek "Vinci"
-
-
Sigma_74
-
dokładnie tak miałem a dzis jadę zawieźć maglownicę do regeneracji, w extremalnym przypadku po pewnym czsie ok 2 mcy doszło do tego że co dolałem płynu to zaraz wyciekał i do warsztatu dowlokłem się bez płynu wówczas łatwo jeszcze dodatkowo załatwić pompę wspomagania kiery to następne 800 PLNTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
Sprawdziłem płyn we wspomaganiu.
Jeśli wkręcę miarkę i wykręcę to poziom dochodzi dokładnie do połowy pomiędzy MAX i MIN. Natomiast jeśli mierzę nie wkręcając miarki to jest minimalnie poniżej poziomu MIN. Która metoda jest właściwa? Bo jeśli pierwsza to poziom płynu jest OK, a jeśli druga to mi troszeczkę brakuje.Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Sigma_74
Komentarz